czwartek, 20 października 2011

Moja pielęgnacja dłoni i stóp

Witam:)
Wiadomo od zawsze że dłonie  są wizytówką kobiety.A stopy latem powinny prezentować się ładnie i schludnie.
Zazwyczaj nie chce mi się po kąpieli smarować stóp a dłonie smaruję przed snem (staram się :) ).

Oto przegląd moich kosmetyków do dłoni i stóp.


1. Krem odżywczy do szorstkich dłoni z z Apteczki Babuni firmy Joanna

Opis produktu:

Skorzystaj z wieloletnich doświadczeń i mądrości pokoleń. Poznaj sprawdzoną recepturę opartą na naturalnych składnikach do codziennej pielęgnacji i odżywiania skóry szorstkich, przesuszonych dłoni.
• Lanolina – zmiękcza i wygładza naskórek, zapewnia optymalne nawilżenie skóry.
• Masło shea – cenne źródło witamin i kwasów tłuszczowych działających na skórę ochronnie i odżywczo.

Krem odżywczy do rąk przeznaczony jest do codziennej pielęgnacji, szczególnie zimą. Dzięki odpowiednio dobranym najskuteczniejszych składnikom doskonale odżywia i regeneruje suche dłonie, pozostawiając je gładkie i miękkie w dotyku.

Stosując krem regularnie:
• Twoje dłonie będą optymalnie odżywione i wygładzone
• Zmniejszysz uczucie suchości i napięcia skóry
• Dłonie będą delikatne i przyjemnie miękkie


Dla mnie ten krem jest najlepszy jaki miałam.Zawsze zimą borykam się z bardzo suchymi dłoniami a ten krem uczynił cuda.Na początku jak się nim posmaruje skórę ma się wrażenie że jest trochę klejący. Ale potem szybko wchłania się i nawilża dobrze.Producent ma rację zmniejsza suchość skóry i poprawia napięcie.Od tamtej pory co używałam tego kremu skóra na dłoniach poprawiła się.Na pewno kupię 2 opakowanie tylko ciężko jest dostać.
Wielkość : 100g
Cena: około 8zł a po promocji dostałam taniej.

2.Balsam do rąk Milk & Honey z Oriflame
Opis produktu:
Balsam do rąk Milk & Honey z organicznymi ekstraktami mleka i miodu, aby natychmiast nawilżać i wygładzać dłonie. Dłonie stają się miękkie, gładkie, nawilżone. Ekstrakty mleka i miodu odżywiają skórę.

Balsam kupiłam we względu na jego ładny zapach i opakowanie z pompką.Konsystencja jest trochę za rzadka czytaj wodnista.Szybko  się wchłania ale na krótko nawilża.Nie należy nakładać zbyt dużo, żeby krem nie wypłynął między palcami.Czy go kupię po raz drugi?Nie wiem bo są o wiele lepsze kremy za mniejszą cenę.
Wielkość: 150ml
Cena:19.90,ja po promocji dostałam taniej.

3.Chłodzący balsam do stóp z arbuzem z Avonu.

Opis produktu:
Balsam odświeża i chłodzi stopy. Zawiera ekstrakt z soczystego arbuza.

Balsam kupiłam we względu na zapach i właściwości chłodzące. Konsystencję ma płynną i dlatego trzeba uważać żeby nie wyleciało za dużo kosmetyku.Szybko się wchłania i spokojnie można nałożyć skarpetki czy buty.Uwielbiam jego różowy kolor.I to by było tyle plusów.Chłodzi ale krótko i nie nawilża tak stóp.Może i odświeża ale ja tak bardzo tego nie zauważyłam.Już go nie ma w katalogu więc nie kupię 2 raz.
Wielkość:75ml

4.Scrub do stóp z arbuzem z Avonu.

Opis produktu:
Scrub zawiera sproszkowane pestki arbuzowe i ekstrakt z soczystego arbuza. Zmiękcza i wygładza szorstką suchą skórę na stopach.

Marzyłam o tym by poprawić wygląd moich stóp a najbardziej pięt.I się bardzo zawiodłam na tym produkcie.Ma ładny arbuzowy zapach i fajny różowy kolor. A poza tym zero zalet. Jest wodnisty a drobinki ścierające są tak znikome że trzeba lupy użyć by coś zauważyć.Po jego zastosowaniu stopy są takie same jak przed.Nie złuszczył mi naskórka a bardzo na to liczyłam.Nie ma go już w katalogu ale i tak go więcej bym nie kupiła.
Wielkość:75ml

5.Chłodzący spray do stóp z arbuzem

Opis produktu:
Chłodzący spray do stóp z arbuzem odświeża i chłodzi stopy. Zawiera ekstrakt z soczystego arbuza.

Najlepszy produkt z serii którą zakupiłam kilka lat temu w promocji.Pachnie arbuzem tak samo jak reszta produktów z tej serii.Wygodnie się go używa bo ma pompkę.Używam go tylko w upalne dni bo fajnie chłodzi.Ale chłodzenie jest tylko chwilowe.I to jest jego minus.Czy odświeża?Wydaje mi się że tak.Chociaż moje stopy nie należą do tych co się pocą.Wiem jedno że jak mi się skończy, to kupię taki spray z innej serii. 
Wielkość:100ml
Cena:16.90 cała seria

6. Krem regenerujący popękane stopy firmy Scholl

Opis produktu:
Krem regenerujący popękane stopy marki Scholl ma klinicznie potwierdzone działanie wygładzające i złuszczające szorstką, suchą i popękaną skórę pięt.
-Efekt gładkich stop już po 7 dniach.
-Widoczna poprawa już po 3 dniach stosowania

Kupiłam ten krem żeby ulżyć moim popękanym piętom.Jest bezzapachowy, poza tym jest dość gęsty.Używałam go więcej niż 3 dni i efektów żadnych nie zauważyłam.Nie nawilża tak bardzo co jest minusem kremu.Na pewno więcej go nie kupię.
Wielkość:60ml
Cena:około 20zł

7.Acerin do usuwania odcisków i zgrubień skóry.

Opis produktu:
Skuteczny i łatwy do stosowania. Dzięki opakowaniu w buteleczce z pędzelkiem (podobnie jak lakier do paznokci), można go precyzyjnie nałożyć nawet na trudno dostępny odcisk lub zgrubiałą skórę. Szybko zasycha, tworząc biały “plasterek”. Optymalnie dobrane składniki pozwalają już po kilku dniach bezboleśnie wysuszyć i złuszczyć uciążliwe odciski. Preparat dostępny w aptekach bez recepty.

Preparat dla mnie jest rewelacyjny.Mam popękaną skórę pięt i żaden krem mi w tym nie pomógł.Akurat szłam do apteki po coś na moje pięty i natknęłam się na reklamę tego specyfiku w gazecie. A że został produktem roku 2010 postanowiłam go zakupić i wypróbować.Ma bardzo wygodne opakowanie a mianowicie buteleczkę z pędzelkiem ( przypomina lakier do paznokci ). Należy posmarować cienką warstwę na chora skórę. Trzeba uważać żeby nie posmarować zdrową skórę, bo można nabawić się oparzenia.Zrobi nam się taka powłoka.Ja zawsze na noc używam a rano pilnikiem białą powłokę ścieram i mam po tym ładne stopy.Kupię go na pewno jak mi się skończy opakowanie.
Wielkość:8g
Cena:zależy od Aptek,ale w granicach 7-8 zł.

Jakie wy używacie dziewczyny kosmetyki do pielęgnacji stóp i dłoni?

5 komentarzy:

  1. kremy do stóp z avonu bardzo lubię :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. A masz może porównanie tego kremu do rąk z czerwonym garniera?

    A co do kremu do sto- polecam maść gehwol, pisałam o niej na blogu. Jest znakomita

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne recenzje :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie,
    N.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam czerwony krem do rąk Garniera.Był dobry ale jednak po posmarowaniu rąk klei mi się na początku.Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń