piątek, 30 grudnia 2011

Sylwestrowe ubranko:)

Witam!!!
Ostatnio byłam bardzo zajęta i w rozjazdach.Jak to bywa przed świętami i w same święta nikt nie ma na nic czasu.Ale uwielbiam ten okres w roku gdy pierwsza gwiazdka na niebie zaświeci:)
A tydzień później jest jedyna taka noc w roku gdzie wszystko może się spełnić.Uwielbiam Sylwestra ,w tym roku spędzam go pierwszy raz z ukochanym:)Oczywiście będzie też mój synek:)

Oto moja kreacja na tą noc spędzaną w domku:)




Jest to sukienka firmy MISO.Kupiłam ją przywiezioną z wysp za grosze.Normalnie bym płaciła więcej niż 120zł. Jest bardzo ładna i fantastycznie leży na mnie.Sorki za jakość zdjęć.


A to moje buty.Raz w roku nałożę takie buty,ogólnie nie lubię szpilek.Szpilki robię na zamówienie tylko bo mam bardzo malutką stopę.

A to moje 2 szpileczki.Mam tylko 2 pary, więcej nie potrzebuję:)

1 komentarz:

  1. fajnie, że nawet na rodzinnego sylwestra we własnym domu ubrałaś sukienkę :)
    pozdrawiam,
    aga

    OdpowiedzUsuń