środa, 16 listopada 2011

Listopadowe małe zakupy

Witam!!!
Dawno nie pisałam, bo coś działo mi się z blogiem.A poza tym teraz jestem na antybiotykach.
W tym tygodniu zakupiłam w aptece żel do mycia twarzy i balsam do ciała.Te kosmetyki kupuję zawsze jak mi się skończą i zarazem inne.
A oto te które zakupiłam i testuję na mojej skórze

Opis produktu

Żel myjący delikatnie usuwa z twarzy wszelkie zanieczyszczenia, nie wysuszając przy tym skóry. Żel koi skórę i sprawia, że jest ona czysta, promienna i miękka w dotyku.
Przeznaczenie: skóra wrażliwa lub skłonna do podrażnień, naczynkowa lub bardzo sucha. Kosmetyk odpowiedni dla skóry w każdym wieku.
Rezultaty: skóra jest intensywnie nawilżona i oczyszczona, bez podrażnień.

Żel używam 3 dzień.I co mogę powiedzieć o nim?Ma konsystencję kremową na buzi czuję jak bym myła ją delikatnym kremem.Trochę przypomina mi kisiel:)Nie mam wysuszonej skóry i mam taką mięciutką twarz po nim.Jak na razie jestem zadowolona pomimo że konsystencję ma inną niż znane mi żele.


Opis produktu
Aktywny preparat o bogatej, nowoczesnej formule regenerujący skórę suchą i mało elastyczną. Działanie odżywianie wygładzanie Dostarcza skórze niezbędnych substancji odżywczych. Ujędrnia i zapobiega utracie elastyczności. Wygładza skórę i likwiduje uczucie szorstkości. Regeneruje naskórek oraz skutecznie łagodzi podrażnienia. profilaktyka zmarszczek kompleks składników koziego mleka, witaminy A i E, prowitamina B5 (D-panthenol). Efekty Regularnie stosowany pomaga utrzymać właściwą wilgotność skóry i zapobiega utracie elastyczności. Wskazania polecany do każdego rodzaju skóry, a szczególnie do suchej, wrażliwej i mało elastycznej. Substancje aktywne Kompleks składników koziego mleka, Prowitamina B5 (D-panthenol), Witamina A, Witamina E Sposób użycia balsam wmasować w skórę i pozostawić do wchłonięcia. Stosować minimum 2 razy dziennie.

Mam bardzo suchą skórę na nogach i powiem że ten balsam używam od 3 dni i mi pomaga.Moja skóra jest dopieszczona i delikatna w dotyku.Moja skóra błyszczy po nim co mi się podoba.Zapach ma delikatny i godzinę po aplikacji utrzymuję mi się:)Szybko się wchłania a to jest najważniejsze.Konsystencją ma taką jak masło kakaowe Ziaji.

Używałyście tych kosmetyków?Co sądzicie o nich?

2 komentarze:

  1. ten żel z Lirene jest bardzo fajny :) dokładnie oczyszcza buzię i nie podrażnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie mi się to podoba że moja cera nie jest podrażniona:)Pozdr:)

    OdpowiedzUsuń