środa, 2 listopada 2011

Perfumowo...

Witam!!!
Gdy mam chwilę to zasiadam na bloga i piszę posty. Tak to już jest ,gdy ma się małe dziecko.
Dzisiaj postanowiłam napisać post na temat który kobiety uwielbiają.A mianowicie o własnych perfumach:)


Oto one

Perfumy Miami Hills
Praktycznie nie wiem jak te perfumy pachną.Leżą sobie na półce w łazience i czekają aż je użyję:)


Perfumy Adidas Floral Dream

Opis produktu:
Wyrafinowany, kobiecy zapach oparty na bogatym bukiecie kwiatowym, otulonym zmysłowymi aromatami wanilii i drzewa sandałowego. Łączy klasyczną elegancję ze sportowym stylem życia.

Nuta głowy: lak wonny, bergamotka
Nuta serca: kwiatowy bukiet z lilią, różą i gardenią
Nuta bazowa: wanilia, drzewo sandałowe, bób tonka

Uwielbiam perfumy Adidasa.Zawsze muszę mieć jakąś jedną buteleczkę tej firmy.Dla mnie ma lekko kwiatowy zapach.Teraz można kupić zielony Adidas a ja mam jeszcze inną wersję tych samych perfum.Jeśli skończę to na pewno kupię inne perfumy tej firmy:)




Opis produktu:

Versace 'Baby Rose Jeans' to limitowana edycja wprowadzona na rynek w 1995 roku w "jeansowej kolekcji". Perfum jest pudrowy, słodki i uniwersalny, pasuje na wiele okazji.
Flakon z białego, mrożonego szkła nawiązuje do pozostałych zapachów z serii.

 Nuty zapachowe:
mandarynka, fiołek, frezja, drzewo sandałowe, wanilia

Te perfumy lezą sobie u mnie na półce  i czekają czy je w końcu użyję.Perfumy  są jedyne w swoim rodzaju.Mają przepiękną buteleczkę i ładne opakowanie.dla mnie są odrobinę za słodkie.Mają bardzo specyficzny zapach, trudny do opisania.


 Perfumy Far Away Avon


Opis produktu:

Far Away jest intensywnym, ciężkim i słodkim romantycznym zapachem przeznaczonym raczej na wieczorne wyjścia. Przenosi nas w krainę orientalnych, ciepłych marzeń.

Nuty zapachowe: ylang-ylang, biały jaśmin, róża, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo.


Te perfumy dostałam od kuzynki z zagranicy.Podoba mi się to w nich że są nie duże.Są już na wykończeniu i niestety u nas w kraju w tym flakoniku ich nie dostanę w Avonie.Zapach mają cudowny taki kwiatowy i zarazem orientalny.W sam na wieczorne wyjście.


Mgiełka do ciała truskawka i guawa firmy Avon. Zakochałam się w tej mgiełce.Mam pierwsze opakowanie i już wiem że będzie to moje nie ostatnie.Ale następnym razem wypróbuję tez inne zapachy. A tyle ich jest że niestety czeka mnie ciężki wybór:)Dla mnie ładny ma zapach taki truskawkowy.Używam jej codziennie zamiast perfum.


Perfumy Sandal z Indii
Perfumy zostały przywiezione z Indii i co mogę o nich powiedzieć.Dla mnie są za bardzo orientalne.Pachną drzewem sandałowym i czym jeszcze to trudno mi stwierdzić.Są bardzo intensywne i chyba nie na nosy europejek. Mam jeszcze inne perfumy z Indii ale też są dla mojego nosa za intensywne.Lezą sobie u mnie na półce bo mają ładny flakonik.


Perfumy Hotel in Paris firmy Bi-es

Opis produktu:
Hotel in Paris to zapach dla kobiet pewnych siebie, energicznych, pełnych optymizmu i dobrego humoru. Ten zapach nie zostanie niezauważony.

Nuty zapachowe:
nuta głowy: maliny, bergamotka, zielony pieprz, fiołek, konwalia
nuta serca: leknin, hiszpańskie oregano, listki jaśminu, fiołek, jeżyna
nuta bazy: irys, frezja, biała róża, Ylang -Ylang, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo

Dawno te perfumy kupiłam.Używałam ich na początku bo podobał mi się zapach. Taki świeży i kwiatowy. Leży na półce i się kurzy. Może kiedyś wrócę do nich.

Perfumy Naomi Campbell With Kisses

Opis produktu:

Kolejna odsłona serii 'Cat Deluxe' słynnej topmodelki. Tym razem Naomi proponuje nam owocowo - kwiatowy zapach zamknięty w klasycznym flakonie z odciśniętymi gorącymi, różowymi ustami. Dostępny w trzech różnych rozmiarach.
Zapach jest aluzją niepokornej, figlarnej i urzekającej młodej kobiety, która z wrodzonym talentem podejmuje wyzwanie rzucone przez Amora - i zwycięża!

Kategoria: kwiatowo - owocowa

Nuty zapachowe:
nuta głowy: kardamon, różowe jagody, bergamotka, klementynka, jabłko, czarna porzeczka
nuta serca: róża, peonia, jaśmin wielkolistny
nuta bazy: wetiweria, kadzidła, wanilia, fasola tonka

To moje najnowsze perfumy.Dostałam je od siostry na 30urodziny.Są cudowne a flakonik jest tak słodki że aż urzekający.Podoba mi się to że nie jest aż tak słodki.Pachnie tak fajnie kwiatowo a ja lubię takie zapachy.Używam go na okazje bo mi go szkoda:)

I oto są moje perfumy.Mam ich więcej ale tamte wyglądają jak próbki.Perfumy używam tylko na okazję i dlatego mam ich w flakonikach dużo.A wy jakie używacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz